vineri, 15 mai 2009

no pai in ultimu timp toti fanii mei au fost ocupati cu tezele astea si, spre surprinderea mea nu s-a intamplat mare lucru. am aruncat cu stându dupa Petişilă pe hol o data, m-au mai intrebat una alta de nepotei... si cam atat!
da ieri... au trecut tezele si iar si-au intrat in ritm!
ieri s-a tuns gigi si a ventit sa mantrebe dacami place cum ii sta. Io nu mam uitat asa ca i-am zis ca nu. la inceput nu m-am crezut, si a mai insistat, asa ca i-am zis sa-i dea drumu in clasa. ia m-a tot intrebet "la ce", si a facut o observatie destul de corecta: nu poti sa dai drumu la ceva daca nu ai nimic in mana. mi-a cerut matura, ca sa o ia in mana si sa-i dea apoi drumul din mana cand ajunge in clasa! vedeti cat sunt de atenti cu indeplinirea cerintelor mele?... in fine, eu i-am zis sa se duca la un control, "ca ie cu capu!" si a zis ca asa va face!(mereu imi asculta sfaturile)

a! si sa nu uit! cand am iesit un pic din curtea scolii, pe la ora sase, m-am intalnit cu gigi, care sa dadea pe scheit prin fata scolii. a vrut sa-mi arate si mie cate ceva, dar am refuzat. i-am zis ca ma bucur ca la anu o sa faca ore de dimineata si no so mai vad (desi nu prea ma bucur), iar ea mi-a zis ca va veni sa ma viziteze!! e asa frumos din partea ei...

2 comentarii:

  1. Hello, I like the blog.
    It is beautiful.
    Sorry not write more, but my English is bad writing.
    A hug from Portugal

    RăspundețiȘtergere
  2. im glad you liked it! but... how did you read the text since its written in romanian? :D and nvm about your spelling! im just a cleaning lady! so, you can imagine, my spelling isnt tu gud either! :D

    RăspundețiȘtergere