joi, 7 mai 2009

amintiri... snif snif!

vai... zilele astea cand mai faceam niste curatenie si ma gandeam la una, alta, mi-am amintit de unele intamplari... de prin trecut... vai ce zileeee.... :)
imi amintesc de ziua in care am aflat de blogu asta!( Ca nu a fost de la inceput al meu. Era numa despre mine, da drasii astia mici die la scola il tineau.) vaiii ce le-am zis fanilor mei (tot asa... ca sa le dau impresia ca nus importanti pentru mine). Eram cu buna mea prietena, tanti Aneta. ne plimbam prin scoala, si ne-am intalnit cu una, Gigi! no! si auzisem eu... de la cineva, ca ia m-a bagat pe internet (de sigur, nu puteam sti 100% da ma rog! ia ie o mare fana a mea!)... s-apai... am pus-o pe Tanti Aneta sa vorbeasca cu ea! >:) ji i-am tinut o morala... >:) :)) de toata frumusetea! si dupaia i-a zis sa se duca la doctor daca are probleme(aicia insinua...)! la care ea stiti ce a raspuns? k i ie bine, da k ie putin racita, trece...! nustiu de unde le scot...
sau alta data, tot cu doctorii, i-am zis, tot lu gigi sa se duca la psiholog daca are probleme, nu sa mi le spuna mie! ji mi-a zis ca s-a saturat psihologu s-o mai primeasca! bine... de parca s-ar obosi ea sa mearga la un psiholog! n-ar avea ragaz! o pauza intreaga! pai voi stiti cate griji isi face ea pentru mine? cum sa stea O PAUZA intreaga fara sa ma-ntrebe de sanatate? ma mir ca nu ma suna si acasa! mai ieri mi-a luat cosul cu laptele si cornul sa m-ajute sa-l duc pana jos, la baza scarilor! desigur, am refuzat categoric! doar nu era sa o las sa faca ea tot cei mai distractiv!
dar stiti... ideea ca m-ar putea suna acasa, nici nu-i rea! ia sa-i dau numarul meu de telefon! ca sa fiu vedeta si cand sunt acasa!
dar in ultimele zile... parca nu mai fac asa gunoi! ma cam tem de un clompot! adica fanii mei cred ca nu stiu nimic despre el, pentru ca ei ar incerca sa-l opreasca daca ar afla de el! la cat tin ei la mine!â... voi reveni cat de curand cu noi vesti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu