luni, 4 mai 2009

Draga jurnalule,

fanii mei incep sa se indoiasca de sentimentele mele pentru ei! azi au adus o chitara special ca sa-mi cante mie :"> dar i-am refuzat! si... apoi nu au mai zis nimic! sar putea sa se fi suparati? daca da, oare acele opt ore petrecute zilnic in scoala ('nafara de sambata si duminica, adica uneori sambata cand ma mai strecor sa termin una alta...) vor mai fi la fel de colorate, de amuzante?! sper ca in zilele ce vor urma sa gasesc ceva sentzational cu care sa le captez din nou atentia!
Nu vreau sa imi arat partea sensibila in prezenta lor! Dar nui frumos nici sa se indoiasca de sentimentele mele la modu asta!

PS:azi mi-am luat un şorţ nou :D:]!!!

PPS: nustiu de ce sa blocat calculatorul sa scriie cu scrisu asta verde da parca ar scrie cu zama di spanac!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu