luni, 27 aprilie 2009

Introducere in viata mea

sînt o femeie de servici la o scoala generala, nu ie asa de important care, ca doar toate-s la fel. copiii ma iubesc peacolo...cred! mereu vorbesC CU mine. azi de exemplu m-au intrebat despre nepoteii mei...:*
sa vă povestesc:
copilu ala: saru mana, Tanti Nina!Ce mai faceti? (sunt mereu foarte atenti cu mine :">)
IEU: sunt bine, da lasama acuma ca am treba! (fac si io pe inabordabila)
copilu: de ce, va deranjez cumva? (v-am spus ca sunt atenti cu mine). trebuie sa aveti nepotei foarte cuminti daca va deranjeaza ca noi ne agitam!
IEU: Da.
copilu: cum ii chiama?
eu: ana, simona, dodo,maria...
copilu: si cati ani au?
IEU: cel mai mic are doi.(ii intereseaza si cel mai mic aspect al vietii mele)
Cateodata imi propun jocuri ca sa ma distreze:
un copil: tanti nina, daca ghicesc de la ce vine nina, imi dati matura dvs.?
eu:nu!(nu vreau sa para ca sunt de nasu lor)
copilu:va rog iou! plang daca nu! (vedeti ce mult tin la mine?)
cand nu am ce face, ie un drac in 8D ji cateodata merg sa-l bat! arunc cu ştându dupa iel... si fuuuge... de ti-e mai mare dragu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu