joi, 12 august 2010

VA MUVTUMIESC!!!!!

no, servus!
am vazut ca am trecut de 10.000 ve vizionari la filmuletele mele si nu mio venit sa cred! no, asa mam bucurat de cred ca o sa deschid sticla di domestos auriu pe care o tineam pentru ocazii speciale! Ultima data am deschis o aseminea sticla la lansarea noului aspirator cu GiPieS de la Samsung!





Salut!
Sunt Flavia :D ,adica pesroana "din spatele" lui Tanti Nina. Si cand spun asta nu ma refer la faptul ca m-al lipit cineva cu banda adeziva de spatele lui Tanti Nina. Eu am inventat-o pe Tanti Nina. Asta e motivul pentru care m-a lasat sa scriu pe blogul ei! :D
Si vreau sa va multumesc si eu ca v-ati uitat la filmuletele mele! Am trecut de 10.000 de vizualizari! Asta ar fi sunat ca o poveste SF pentru mine acum cateva luni.
I <3<3<3 you!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu